Happychild

Сьогодні детальніше розберемо педагогічний прикорм Нагадаємо, це альтернативний вид прикорму, коли дитина сама проявляє зацікавленість до їжі та куштує те, що їй до вподоби.

Який принцип ведення цього методу ?

Його вводять виключно з 6 місяців. До цього часу мама бере малечу з собою за стіл, задля того, щоб формувався харчовий інтерес. Харчовий інтерес – дитина тягнеться до їжі, хоче її скуштувати, взяти до рук. Якщо у вашого малюка вже є харчовий інтерес до їжі та його вік 6 місяців- починаємо вводити прикорм за педагогічним методом ( якщо ви обрали саме його) Якщо дитині виповнилось 6 місяців, але харчового інтересу ще не має, з введенням прикорму треба почекати до появи харчового інтересу.

Як чекати?

Продовжувати годувати грудьми на вимогу і продовжувати брати дитину з собою за стіл, коли йдете снідати, обідати, вечеряти. Фішкою цього методу є початок введення нових компонентів їжі з мікродоз. Мікродози-це така кількість їжі, що розміром не більше горошинки. За один прийом їжі даємо три мікродози трьох продуктів- разом вийде 9 мікродоз. Мікродози даються 3-4 тижні. Цей термін достатній, щоб малюк спробував всі основні продукти сімейного раціону. В жодному разі не можна перегодовувати дитину та/або наполегливо пропонувати їй їжу. Їжу потрібно давати у такому вигляді, щоб дитина змогла її пережувати – різати невеличкими шматочками. Після годування або під час – прикласти дитину до грудей. Після споживання мамою, скажімо картоплі, в грудному молоці є ферментативна інформація про те, як потрібно засвоїти і перетравити цю їжу дитячому ШКТ. Тому важливо , щоб дитина їла те саме, що і мама, буквально з маминою тарілки, і після цього прикладалася до грудей. Таким чином дитячий організм найлегше вчиться перетравлювати їжу. Якщо немає реакцій ( закрепи, діареї, висипання) можна збільшувати дози до об’єму чайної ложки і до 9-11 місяця вже збільшити до повноцінної порції . Звичайно не всі продукти ви можете давати дитині.

Які ж обмеження ?

– екзотичні фрукти та овочі – мед – гриби – копченості – консервацію

Недоліки педагогічного прикорму

  • Треба переглянути звичне меню сім’ї. Щоб малюк міг їсти те ж, що і дорослі, стіл повинен бути ідеально збалансований і містити всі необхідні вітаміни та мікроелементи. Всі хоча б трохи шкідливі і сумнівні продукти треба виключити. Їжа повинна бути свіжою, готуватися щодня.
  • Складно відстежити джерело алергічної реакції або розлади травлення. Увага! Перед прийняттям рішення, який саме вибрати вид прикорму і як його вводити, проконсультуйть з педіатром. Основним показником правильності стратегії харчування є здоров’я дитини, її відповідність нормам ваги, росту і розвитку

Автор: лікар педіатр – неонатолог Панченко Світлана